-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Th!nk en francais
Ford arrangerer en konkurranse for franske studenter, hvor de skal studere hvordan man kan bedre fremkommeligheten i trange, gamle bysentra. Kan Th!nk være løsningen?
Men ikke et ord om disse tingene fra noen norsk kilde før det har gått minst en uke etter at vi har brakt en melding - hverken Ford eller produsenten virker spesielt interessert i å fortelle at noe faktisk skjer der.
Dagens er at et prosjekt som den franske Ford-importøren nå gjennomfører for femte gang, Cas d'Ecole Ford, denne gang dreier seg om Th!nk. Det er franske studenter som blir tildelt en oppgave og årets oppgave dreier seg om mobilitet i store bysentra.
Oppgaven er både rettet til ingeniør-studenter som skal foreslå hvordan man kan bedre fremkommeligheten i trange, gamle bysentra, mens studenter på kommerse linjer skal lage en plan for hvordan Th!nk kan lanseres på det franske markedet.
Den 31. mars er fristen for oppgaveinnlevering, det skal bli spennende å se om det kommer noen glupe løsninger på markedsføringsoppgaven.
Men det får vi vel ikke vite fra hverken Th!nk eller Ford i Norge.
Lyst til å lese om prosjektet på originalspråket?
Les HER!
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no