-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Torino tar tak
Bilutstillingen i Torino var i mange år et obligatorisk innslag på kalenderen. Slutt siden 2000. Nå vil de tilbake igjen – med en friskluftversjon.
For tredje gang arrangeres det de kaller Salone dell’Auto di Torino. Og for en salong det er – hele det store uteområdet i Valentino-parken, der Eugen Bjørnstad vant Torino Grand Prix med «sin» ERA i 1937.
Torino har åpenbart gått lei av å bli glemt bort i bil-sammenheng. Si hva du vil, men med den oppblomstringen det har vært av utenlandske (les: kinesiske) selskaper som har opprettet design-sentraler i Torino, begynner byen igjen å få betydning.
Dessuten ligger den jo nær det som heter italiensk bilindustri – og da tar vi selvfølgelig med innslag som Pagani og Frangivento.
Arrangørene har i hvert fall fått med alle de spennende italienske produsentene – også de du aldri har hørt om, de med tre biler i året – omtrent.
Dessuten er utlendingene der, McLaren kommer med sin 720S, Noble er på plass og Alpine.
Men også mer brød-og-smør merker deltar, selv om alle prøver å vise spiss-produktene sine. Volvo skal forresten ha et stort 90-års fødselsdagsselskap der.
Og så er det alle one-off-ene da. Giannini som har stått opp fra de nesten-døde og kommer med en passe ombygd Fiat 500 med 350 hestekrefter. En fyr har bygget om en gammel Lancia 037 til hybrid-drift. For ikke å snakke om karosserisnekkerne som også er der.
Det er overraskelser rundt hver sving – og allerede de første to dagene var det 150.000 mennesker som tok del i moroa. Og Torino selv tar dette så alvorlig at arrangørene får kjøre lysbildeshow på toppen av «Mole» – Torino bys signalbygning – natten igjennom.
Vi blir med på forestillingen de siste dagene, i tillegg til den store utstillingen skal det skje noen spesielle arrangementer som vi nok skal fortelle mer om, og vise mere fra.