-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Torino tar tak
Bilutstillingen i Torino var i mange år et obligatorisk innslag på kalenderen. Slutt siden 2000. Nå vil de tilbake igjen – med en friskluftversjon.
For tredje gang arrangeres det de kaller Salone dell’Auto di Torino. Og for en salong det er – hele det store uteområdet i Valentino-parken, der Eugen Bjørnstad vant Torino Grand Prix med «sin» ERA i 1937.
Torino har åpenbart gått lei av å bli glemt bort i bil-sammenheng. Si hva du vil, men med den oppblomstringen det har vært av utenlandske (les: kinesiske) selskaper som har opprettet design-sentraler i Torino, begynner byen igjen å få betydning.
Dessuten ligger den jo nær det som heter italiensk bilindustri – og da tar vi selvfølgelig med innslag som Pagani og Frangivento.
Arrangørene har i hvert fall fått med alle de spennende italienske produsentene – også de du aldri har hørt om, de med tre biler i året – omtrent.
Dessuten er utlendingene der, McLaren kommer med sin 720S, Noble er på plass og Alpine.
Men også mer brød-og-smør merker deltar, selv om alle prøver å vise spiss-produktene sine. Volvo skal forresten ha et stort 90-års fødselsdagsselskap der.
Og så er det alle one-off-ene da. Giannini som har stått opp fra de nesten-døde og kommer med en passe ombygd Fiat 500 med 350 hestekrefter. En fyr har bygget om en gammel Lancia 037 til hybrid-drift. For ikke å snakke om karosserisnekkerne som også er der.
Det er overraskelser rundt hver sving – og allerede de første to dagene var det 150.000 mennesker som tok del i moroa. Og Torino selv tar dette så alvorlig at arrangørene får kjøre lysbildeshow på toppen av «Mole» – Torino bys signalbygning – natten igjennom.
Vi blir med på forestillingen de siste dagene, i tillegg til den store utstillingen skal det skje noen spesielle arrangementer som vi nok skal fortelle mer om, og vise mere fra.