-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Toyota viser nye lekebiler
Toyota glimter av og til med noen sportslige innslag, og på nylig avholdte Tokyo Auto Salon hadde de opptil flere av dem.
Den mest iøynefallende var GR GT3, en renspikket racerbiler for den internasjonale klassen med samme navn.
Gazoo Racing har allerede en Supra som er tilpasset GT4-reglementet (med mindre muligheter for trimming og tilpasning), samt en versjon for det japanske Super GT-mesterskapet.
Men her har de bygget en ny bil fra scratch, for ifølge Toyota er det den beste måten å teste ut ny teknologi for bruk i både racing- og gatebiler. Ingen konkrete produksjonsplaner, «men hvis interessen er tilstrekkelig kan vi bygge den».
Bilen kan i utforming minne om den gule elektriske supersportsbilen som ble vist da Toyota lanserte sin elbiloffensiv i desember.
På utstillingen viste de også en enda heftigere versjon av GRMN Yaris som ble bygget i et begrenset opplag for et par år siden, nå med enda heftigere ytelser og i et enda mer begrenset opplag som kun skal selges i Japan.
Vekten er redusert med 20 kg og høyden med 10 mm mens bredden er økt med 10 mm for å bedre aerodynamikken.
På standen sto også en stylet versjon av den kommende elbilen bZ4X med fete felger, matt sorte detaljer og sportsseter. Dette er nok utstyr som kan realiseres når bilen kommer på markedet til sommeren.