-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mer premium Volvo
Volvos skjebne er klar. Ford selger ikke Volvo. Men det betyr endringer.

Når Ford selger ut Jaguar og Land Rover, skal Volvo overta rollen som Ford-familiens premiummerke. Da må noen modeller bort.
Det var en lettelses sukk i Volvo da det ble kjent at styret i Ford Motor Company har skrinlagt planene om salg. Ford har lagt ut både Jaguar og Land Rover for salg, og dermed vil Volvo få ny status i Ford. De skal utelukkende satse på premium-segmentet og skal bare la seg sammenligne med Lexus, BMW, Audi og Jaguar.
Det betyr at noen modeller ikke passer helt inn. Det blir ikke plass for en ny Volvo S40/V50 i Volvos eksklusive linje. I tillegg må Volvo redusere antall motoralternativer da de skal konsentrere seg om luksusbilene.
Ford har nemlig gitt beskjed om at Volvos overgang til mer premium, ikke skal medføre kostnadsøkninger. Volvo må greie omstillingen samtidig med at kostnadene skal senkes. Det blir ingen lett operasjon – men ledelsen i Volvo mener det skal være mulig.
Det skal bli et enda tettere samarbeide med Ford når det gjelder innkjøp og produktutvikling. Volvo vil få en mindre fri stilling. Og Ford-ledelsen vil ikke at en Volvo skal få noen form for fordsk preg. Bilene skal være eksklusive – for det betyr mer penger i fortjeneste for både produsenten, de som eier Volvo og for forhandlerne.