-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Austin-Healey blir engelsk!
Da kineserne tilsynelatende kjøpte MG Rover, var det andre ting enn bare rettighetene til noen biler som fulgte med. For eksempel et par spennende merkevarenavn.

BMW gikk i sin tid inn i England og overtok restene etter British Leyland som etterhånden var blitt hetende Rover. Da de så trakk seg ut igjen etterlot de Land Rover, som Ford overtok, men de tok med seg Mini-navnet, samt rettighetene til Riley og Triumph-navnet – hva de nå hadde tenkt å bruke det til.
Tilbake i MG Rover boet lå da også merkevarene Austin og Morris. Og ikke minst Austin-Healey. Selv om det ikke har kommet noen bil derfra siden tidlig på 70-tallet, er det fremdeles et merkevarenavn med stor gjenkjennelighet og en positiv aura. Med andre ord: det er verd en krone eller to.
Det mener i hvert fall en engelsk gruppe som kaller seg GB Sports Car. De har skrevet en foreløpig avtale om å få overført rettighetene til dette navnet, med Nanjing Automobile. Det kinesiske selskapet som i sommer kjøpte MG Rover restene fra konkursboet for påståtte 50 millioner pund. Men som etterpå har oppført seg i typisk rykk-og-napp bevegelser slik at mange i Midlands-området fremdeles er svært usikre på hva denne dealen egentlig innebærer.
For GB Sports Car er visstnok poenget å kunne begynne å bygge MG TF igjen, under nytt navn, og på sikt også overta SV-avdelingen som så vidt var begynt å bygge den de Tomaso-baserte V8 superbilen.