-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hvam:
Nybilselger
-
Gromstad Auto AS:
Serviceleder / kundemottaker
-
MyCar:
Bruktbilselger
-
MyCar:
Daglig leder
-
Bertel O. Steen Lørenskog:
Montør/tekniker
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Bertel O. Steen Lørenskog:
Bilmekaniker
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder/Arbeidende formann
-
Bodø Bilskadesenter AS:
Sekretær
-
Bilverksted Råbekken AS:
Bilmekaniker
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Techno Classic Norway:
Bilmekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker Coach/Teamleder
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Autoskade Elverum AS:
Driftsleder
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Voss Bil Lastebil AS:
Lastebilmekanikar 100%
-
RSA BIL Kristiansand:
Bilmekaniker
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker, tekniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Viking Kontroll AS:
Takstmann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
Ford slutter fred med Blue Oval News
Vi har mange ganger omtalt Blue Oval News på disse sidene. En av de virkelig nybrott-sidene på nettet, med Ford-bak-kulissene som spesiale. Til de grader, at Ford tok ut stevning mot dem i august 1999. Nå er partene kommet til enighet, BON fortsetter som de har gjort de siste 18 månedene.
![Ford slutter fred med Blue Oval News](https://image.bilnorge.no/1549677.webp?imageId=1549677&width=960&height=384&format=jpg)
Begge partene sa de var fornøyd med forliket. Ingen penger har vekslet eier, Ford kjøpte ikke nettstedet, slik noen spekulerte i ville skje, og vi er kommet litt nærmere regler for hvor fritt nettsted-ordet skal kunne være.
For Ford ble selvsagt denne saken en belastning. Det er ikke morsomt å være Goliath i en David mot Goliath situasjon der det ikke er helt åpenbart at det er David som tar feil. Litt surt låter det når Ford sier at de er overbevist om at de hadde nådd frem dersom de hadde forfulgt denne inn i retten, men at det ville tatt mange år, og at det er derfor de gir seg nå.
De som bør være mest fornøyd med resultatet er brukerne av denne siden. Av høydepunktene akkurat nå er en liste over teknologi man fant på årets konseptbiler som vil dukke opp i produksjon i løpet av tre år. Og løfter om at neste uke skal åpne med full info om 2002-Cobraen og en liste over detaljer fra Fords 2004-modell. Og hvor ellers på nettet kan vi amatører finne en komplett analyse over økonomien til en spesiell modell gjennom en tre-års produksjonssyklus?
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no