-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Lambo overtar VW Italia
Nå blir det seriøst i SanAgate, nær Bologna. Ikke bare skal de bygge Lamborghini der, nå overtar de også den italienske Volkswagen-importøren.

Lamborghini er en bilfabrikk, heleid av Audi, som er heleid av Wolfsburg, siden 1998. De bygger noe over 200 biler i året og omsetter for noe over 50 millioner Euro.
Nå skal det dannes et italiensk holdingselskap, Automobili Lamborghini Holding som også skal eie Autogermana. Det betyr blant annet at nå skal vi ikke lenger få vite hvor mange penger Lamborghini taper. Det vil nok bli ført et konsolidert regnskap for holding-selskapet, slik at importørenes fortjeneste til en viss grad går med på å betale for produsentens underskudd. Dermed blir også store deler av det store investeringsprogrammet for Lamborghini bedre skjult.
Nå ligger det ikke noe skummelt under dette. Det er en typisk VW-politikk å la denne type operasjoner være selvstendige utenlandske virksomheter. I Spania er det allerede gjennomført at Skoda, AUDI og VW-virksomheten er lagt under Seat. Og det man tjener der blir investert i den nasjonale operasjonen igjen, og ikke hentet hjem til Nord-Tyskland.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no