-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Moderne legende: Indian Chief 2000
Det er ganske utrolig hva retro-bølgen medfører. For eksempel en gjenfødt indianer som uten spesielt oppsiktsvekkende egenskaper skal selges for rundt 250.000 i Europa.

Det pussige er at importøren av denne California-maskinen også importerer for eksempel MV Agusta, så de har helt klart peiling på ting som kan kjøres og som tåler et nedbrekk eller to.
Brede plater for føttene er i seg selv mer enn nok til å fjerne enhver tanke på en sving. Oppsiktsvekkende mål som akselavstand på 175 cm, sittehøyde på 60 cm og over en meter fra holk til holk antyder vel også at her er det rett-frem cruisin og ikke til Bergen over fjellet i kveld som er tema for denne spradebiken.
Det kan godt være den kan flytte seg, S&S motoren, med forholdsvis tydelig slektskap til HD, er på 1442 ccm, med 45 grader mellom Vene (så det låter litt annerledes enn en Duke) byr på 75 hester og selv med ganske mye plater og mange lag lakk veier den ikke riktig 300 kg.
Men det er meget sannsynlig at maskinens begrensede kundekrets vil være mer opptatt av fabrikkens slagord Made by heart and hand og med nesten hver eneste del håndsignert av vedkommende som har laget den, enn de vil være i evnen til å ta seg raskt frem i tett trafikk.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no