-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Volvo Sonett
Noen avtaler bringer resultater fortere enn andre. DaimlerChryslers ferske 10-prosent interesse i Hyundai har gjort at dersom du reiser til Mexico kan du kjøpe en Dodge Atos.

I Mexico er det bare tillatt å importere biler fra fabrikker som har produksjons-base i landet. Det er ganske fjernt fra det Hyundai har der. Derimot er DaimlerChrysler den største bilprodusenten der (og kontrollerer nesten 25% av markedet) – det er blant annet derfra vi får våre PT Cruisere.
Men nå hadde ikke Chrysler akkurat noen småbil på plass i markedet, derfor var det forholdsvis ideelt å sette en Chrysler-navnelapp på koreaneren og få den på plass på et spennende marked.
Hyundai sier at de regner med å selge 35.000 Dodge Atos i året, og ikke nødvendigvis alle i Mexico. Dette tyder da også på at den kommende Smart/Mitsubishi/Hyundai kompaktbilen som ligger et par år unna, vil bli hetende Dodge i Sør Amerika.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no