-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kruttønna BMW M3 CSL
En standard M3 er ikke akkurat noen sinke på veien. Til Frankfurt har BMW med seg en konseptbil som parkerer det meste.
Det er benyttet karbonfiber i utstrakt grad i konseptbilen for å få ned vekten. Dette gjelder i bilens frontparti, dører og koffertlokk. Lette racingstoler er montert og karbonfiber erstatter også mye av plasten i bilens dashbord og senterkonsoll. En høy hekkspoiler og en modifisert stjert skiller den også fra sin produksjons-bror.
M3 CSL er utstyrt med BMWs sekvensielle manuelle gearkasse med betegnelsen SMG for raske gearskift. Bilen har allerede vært testet på den krevende Nordsløyfa på Nürburgring og gjorde unna den drøyt to mil lange banen på under åtte minutter, drøye halvminuttet raskere enn en vanlig M3.
Selv om BMW presiserer at dette er en konseptbil, så spørs det om den ikke dukker opp på racerbaner i fremtiden.