-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
BMW X2 i produksjonsdrakt
BMW har sendt ut de første bildene av X2 i produksjonsdrakt. Men det betyr ikke at vi kan avsløre så mye mer enn tidligere.
Bilen er nemlig dresset opp i en kamuflasjedrakt som gjør det umulig å avsløre nye detaljer. Vi fikk jo de første hint da den sto utstilt som konsept på Paris-utstillingen i fjor høst.
I januar viste vi spionbilder som avslørte at produksjonsutgaven hadde mye til felles med konseptet, men at de mest ekstreme uttrykkene selvsagt var tonet ned, slik de alltid blir når et konsept skal realiseres.
Bilen på bildene er oppkledd for den urbane asfaltjungelen og tar seg jo flott ut i denne innpakningen.
Vi vet at den skal bygges på UKL-plattformen som også ligger under X1, 2-serie Active Tourer og de nye Mini-modellene. BMW-hyllene har et rikholdig utvalg av diesel- og bensinmotorer å legge under panseret.
Trolig får vi relativt snart også et ladbart alternativ – BMW har jo etter hvert modeller med stikkontakt over hele spekteret.
BMW omtaler X2 som en SAC, Sports Activity Coupé, og målgruppen er unge, ekstroverte og aktive individer.
Vi legger også med en datamanipulert illustrasjon fra Automedia som gir litt bedre indikasjon på hvordan bilen vil se ut når den avdukes på Frankfurt-utstillingen neste måned.