-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Premierefest hos BMW
BMW Norge er i forkant av Genève. I går fikk vi overvære en førpremiere - i selveste Holmenkollen.
Dette er noe BMW kan. De inviterer et antall «riktige» mennesker til visning av et eller annet, og alle de «riktige» menneskene kommer – og vel så det.
Stappa fullt i et av hospitality-teltene som er rigget i anledning noe ski-skyting i Holmenkollen i går. Og denne gangen fikk de mange hundre gjestene en virkelig bred presentasjon av nyheter.
Forrige gang var det bare èn ny bil, spennende nok den – og da var det fremdeles et halvt år til den skulle presenteres på markedet, den nye 2-Serie Active Tourer.
Denne gangen kunne de premierevise en Active Tourer, med enda en seterad, så nå heter den Gran Tourer. De som var i Holmenkollen var med på en verdensdebut, for denne er ikke vist noen andre steder.
Så kom den nye 1-serien på besøk sammen med den nye 2-Serie Cabriolet. Og til sist den nye 6-Serie Gran Coupé og rosinen i pølsa for de som liker store, muskuløse biler - X6M.
Publikum var åpenbart både begeistret og imponert.
Det som imponerer meg mest er imidlertid hvordan BMW-importøren klarer å lage en – hva skal vi kalle det – familie-event ut av slike arrangementer.
Familie på den måten at omtrent hver eneste av de ansatte hos importøren pluss de som samarbeider på for eksempel PR og reklame, er med og jobber der på en eller annen måte.
Jeg vet ikke om noen andre av de såkalte premium-importørene som til de grader bretter opp ermene sammen. Kanskje også en av forklaringene på hvorfor BMW endte på fjerdeplass i fjor, med Audi og Mercedes på 8. og 9.?