-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
SPIONBILDER:
Her skjuler det seg en heftig BMW
Ingen M-modeller har solgt i så store antall i Norge som M2, men modellen våre fotografer her har fanget blir definitivt ingen volumselger.
En ny generasjon M2 ble lansert på slutten av fjoråret, og har så vidt vi kan se fra OFV-statistikken foreløpig ikke nådd frem til Norge. Men det drøyer neppe lenge før de første bilene registreres.
At bilen på disse bildene er noe annet enn en ordinær M2, avsløres av detaljer som den spesielle frontsplitteren og «ducktail» spoileren som begge er typiske elementer i CS-modellene.
Det er vanskelig å slå fast med sikkerhet, men våre fotografer mener bilen også har større bremseskiver og mindre bakkeklaring enn den ordinære modellen.
CS-modellene er brobyggere mellom Competition og CSL på utvalgte BMW-modeller, og oppskriften er litt ekstra effekt kombinert med lavere vekt.
På grunn av kamuflasjen er det umulig å avdekke om denne prototypen har karbonfiber i tak, panser og aerodynamiske elementer, men det er et vanlig triks for å redusere vekt på spesialmodellene.
En ordinær BMW M2 har en treliters rekkesekser med 460 hestekrefter og 550 newtonmeter, så en CS vil nok nærme seg 500 hk.
Det er en tidlig prototyp vi ser her, så den kommer neppe i salg før høsten 2024. Foran seg i køen har den blant annet M3 CS Touring som vi nylig omtalte.