-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er BMW M4 Cabrio
BMW lanserer nå sin første M4 Cabriolet. Med på kjøpet får du en coupé.
Som forgjengeren, M3 Cabriolet, leveres nemlig og M4 Cabriolet med automatisk ståltak. Godt polstret slik at man nesten får en coupé-opplevelse når man sitter under taket. Samtidig kan man nyte fine sommerdager toppløst.
LES: Våre førsteinntrykk av M4 Coupé og M3 Sedan
Taket opptar selvsagt en del plass i bagasjerommet når du kjører åpent, slik at kapasiteten da reduseres fra 370 til 220 liter.
Kraftpakke
Motoren er den samme som i M4 Coupé og M3 Sedan, en treliters rekkesekser med TwinPower turboteknologi.
Den yter hele 431 hestekrefter og har et maks dreiemoment på 550 Newtonmeter i området mellom 1850 og 5500 omdreininger, noe som gjør den vesentlig mer lettkjørt enn forgjengeren.
Den åpne utgaven veier drøye 200 kg mer enn den lukkede, noe som medfører at den trenger tre tideler ekstra på akselerasjonen til 100 km/t.
Men 4,4 sekunder er likevel meget raskt, og en stor fordel med cabrioleten er at man kommer nærmere på den ekstatiske lydopplevelsen motoren og eksosanlegget varter opp med.
M-stash
M4 Cabriolet er basert på 4-serie Cabriolet, men M-utgaven har sine spesialiteter, som en godt synlig «power dome» på panseret, elegante speilhus, markante skjermbuer, en lav front med store luftinntak, sideskjørt og to doble eksosrør innfelt i diffuseren i hekken.
18-tommers felger med ulik dekkdimensjon foran (255/40) og bak (275/40) er standard, men den kan også leveres med spesielle 19-tommere. Felgene gir godt innsyn til kraftige, gullfargede M-calipere som sørger for gode stoppegenskaper.
Nye M4 Coupé og M3 Sedan er vesentlig billigere enn sine forgjengere takket være vesentlig lavere utslipp, og det samme vil gjelde M4 Cabriolet når den kommer i salg fra oktober.
Motor: | 6-sylindret turbo rekkemotor, 2979 ccm. |
Effekt: | 317 kW (431 hk) v/5500-7300 o/min. |
LxBxH: | 467 x 187 x 139 cm. |
Akselavstand: | 281,2 cm. |
Egenvekt m/fører: | 1825 kg. |
Bagasjerom: | 220-370 liter (VDA). |
Aks. 0-100 km/t: | 4,4 sek. |
Toppfart: | 250 km/t. |
Snittforbruk: | 0,87 l/mil. |
CO2: | 213 g/km. |
Pris: | 1.345.900 |