-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
BMW setter komfort på sidelinjen
BMW er i ferd med å utvikle en hardcore M4 coupé. Dermed tar de opp en gammel tradisjon.
En ny generasjon M3 og M4 er ferske på markedet. Du får dem i basis- og Competiton-utgaver med henholdsvis 480 og 510 hestekrefter, og for første gang kan toppmodellen leveres med M xDrive som lar sjåføren velge mellom drift på alle fire eller kun bakhjulene.
Men det du ser på disse bildene er langt mer eksklusivt enn en vanlig M4. Det dreier seg nemlig om at BMW vekker til live en klassisk betegnelse som har ligget i dvale siden 2004 – CSL – som står fror Coupe Sport Lightweight.
Sist vi hadde en CSL var i perioden 2002 til 2004 da det ble produsert en serie på 1400 biler basert på E46-generasjonen av M3. En CSL kvitter seg med all unødvendig vekt samtidig som den får en del eksklusive detaljer.
Bilen på bildene røper den er en CSL gjennom en ekstra stor leppe med justerbare elementer i front. Bak avsluttes det hele med en «duck-style» spoiler på bagasjeromslokket og en redesignet diffuser.
Ny grill og med ekstra luftinntak skal sørge for godt med kjøling av motor og bremser, og du kan regne med interiøret er strippet og kun inneholder et par racingstoler, belter og muligens et racingbur for dem som ønsker det.
Det blir interessant å se om BMW går for firehjulsdrift som i Perfomance-utgaven, eller om de gjør bilen mer puristisk med bakhjuldift.
BMW M3 CSL kommer trolig på markedet i løpet av 2022, kun som todørs coupé og i et meget begrenset opplag.