-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny M5 på holkeføre
Våre spionfotografer har sikret seg bilder av neste generasjon familieracer fra BMW.
Selv om bilen, som for tiden er på vintertest i nordisk landskap, er kamuflert med psykedelisk tape, er det liten tvil og at dette er neste generasjon M5 (karosseribetegnelse F10).
Vi ser det på frontfangeren med de store luftinntakene, utformingen av panseret med en svak buling og spesielle frontlykter med innslag av LED.
I hekken sitter to doble eksosrør mens koffertlokket er utformet som en diskret hekkspoiler. Bremseskivene og caliperne skiller seg ut med sin størrelse og ventilering.
Mens forrige generasjon M5 hadde en 5-liters V10 med 507 hk, tyder alt på at den nye får en 4,4-liters V8 med dobbel turbo. Denne motoren benyttes i X6 M og X5 M, og der yter den 555 hk.
Vi kan nok regne med minst den samme effekten i nye M5, og kanskje får den presset snittforbruket ned til under literen. Det bør BMW fikse dersom de skal konkurrere med siste utvikling fra AMG.
Flere detaljer vil lekke ut etter hvert som vi nærmer oss lanseringen, som trolig finner sted i årets fjerde kvartal. Innen året er omme bør vi kunne formidle våre inntrykk etter første tur bak rattet.