-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Sniktitt på nye M-SUV-er
De som var på DTM-løp på Nürburgring i helgen fikk se to nye M-modeller fra BMW, lett kamuflerte.
Hittil har du måttet opp i X5 eller X6 for å få en BMW-SUV fra M Sport, men nå kommer snart løsningen for deg som foretrekker litt mindre SUV-format. Ikke bare én, forresten, men to.
For under helgens DTM-løp viste den BMW frem prototyper av X3 M og X4 M i sine rette omgivelser. Det er jo nettopp på Nürburgring bilene deres perfeksjoneres for å få frem de mest sportslige egenskapene.
På tross av den psykedeliske kamuflasjen ser vi at bilene har store luftinntak og optimalisert aerodynamikk slik vi er vant med på ekte M-modeller. Og jeg er overbevist om at publikum som opplevde bilene i aksjon ikke kunne unngå å høre snerret fra de fire store enderørene.
Her kommer direkte utfordrere til Porsche Macan Turbo, for selv om BMW foreløpig er sparsomme med detaljer om de nye modellene, avslører de at de er utstyrt med rekkeseksere med Twin Power Turbo-teknologi.
Trolig krefter nok til å matche Macans 400 hester.
Les vår prøvekjøring av Macan GTS
Og så får bile en variant av M xDrive-teknologien som først ble introdusert i nye M5, noe som garanterer lystige kjøreegenskaper. En aktiv M bakdiff skal sørge for dynamikk i svinger og det BMW betegner som uovertrufne kjøreegenskaper i segmentet.
Foreløpig nevner ikke BMW noen lanseringsdato, men den ligger neppe langt inn i fremtiden, for de medgir at produksjonen allerede har startet.