-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Imaginær BMW
Her er en BMW som kun fins på tegnebrettet. Men det er lov å drømme.
Tredje generasjon BMW Z4 kom på markedet i våres og toppes av Z4 M40i med 340 hestekrefter og et dreiemoment på 500 Newtonmeter. Det burde dekke behovet for de fleste, men så fins det selvsagt dem som ønsker enda mer av alt.
Les vår prøvekjøring av BMW Z4 sDrive30i
Mens første generasjon Z4 ble levert i to karosseriformer, som roadster og coupé, var andre generasjon en kombinasjon av disse gjennom en roadster med automatisk hardtop. I tredje generasjon er BMW tilbake til utgangspunktet – en roadster med stofftak.
Nå er det neppe noen umulighet å konvertere Z4 Roadster til en coupé – det er langt mer krevende å gå den andre veien. Men BMW mangler trolig motivasjon til å gjøre dette siden markedet for sportslige coupéer er meget begrenset.
I tillegg er jo Toyota Supra nettopp en slik variant, med mange BMW-komponenter om bord – inkludert drivlinjene. Dessuten har BMW sin M2 i neste samme segment.
Men hva med en Z4 M? BMW har verken benektet eller bekreftet en slik modell, men vi snakker da om en meget begrenset nisje.
Det hindrer ikke vår illustratør som her har laget sin egen rendering av hvordan en Z4 M Coupé kunne bli seende ut.
Bilen er gjort bredere og lavere enn eksisterende Z4-versjoner, utstyrt med en aggressiv front og M-felger samt sideskjørt.
Under det lange panseret på denne hypotetiske Z4 M-utgaven sitter den samme S58 rekkesekseren som benyttes i X3 M og X4 M med 480 hestekrefter og et dreiemoment på 600 Newtonmeter.
Det er lov å drømme, men du kan regne med at den aldri blir realisert.