-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Imaginær BMW
Her er en BMW som kun fins på tegnebrettet. Men det er lov å drømme.
Tredje generasjon BMW Z4 kom på markedet i våres og toppes av Z4 M40i med 340 hestekrefter og et dreiemoment på 500 Newtonmeter. Det burde dekke behovet for de fleste, men så fins det selvsagt dem som ønsker enda mer av alt.
Les vår prøvekjøring av BMW Z4 sDrive30i
Mens første generasjon Z4 ble levert i to karosseriformer, som roadster og coupé, var andre generasjon en kombinasjon av disse gjennom en roadster med automatisk hardtop. I tredje generasjon er BMW tilbake til utgangspunktet – en roadster med stofftak.
Nå er det neppe noen umulighet å konvertere Z4 Roadster til en coupé – det er langt mer krevende å gå den andre veien. Men BMW mangler trolig motivasjon til å gjøre dette siden markedet for sportslige coupéer er meget begrenset.
I tillegg er jo Toyota Supra nettopp en slik variant, med mange BMW-komponenter om bord – inkludert drivlinjene. Dessuten har BMW sin M2 i neste samme segment.
Men hva med en Z4 M? BMW har verken benektet eller bekreftet en slik modell, men vi snakker da om en meget begrenset nisje.
Det hindrer ikke vår illustratør som her har laget sin egen rendering av hvordan en Z4 M Coupé kunne bli seende ut.
Bilen er gjort bredere og lavere enn eksisterende Z4-versjoner, utstyrt med en aggressiv front og M-felger samt sideskjørt.
Under det lange panseret på denne hypotetiske Z4 M-utgaven sitter den samme S58 rekkesekseren som benyttes i X3 M og X4 M med 480 hestekrefter og et dreiemoment på 600 Newtonmeter.
Det er lov å drømme, men du kan regne med at den aldri blir realisert.