-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny medium X
Etter lanseringen av X1 har BMW to modeller som er nesten identiske i størrelse. Derfor må X3 vokse og fornyes.
Det er først og fremst i høyde og lengde (-12 cm), eller snarere mangelen på sådanne, at X1 skiller seg fra storebror X3. For selv om den har et 1-tall i modellbetegnelsen, er slektskapet til 3-serien nærmere.
LES: Vår prøvekjøring av BMW X1
Dagens X3 skal produseres en stund til, men BMW er allerede kommet langt i utviklingen av neste generasjon. Den skal, som X5 og X6, produseres ved BMW-anlegget i Spartanburg i USA mens dagens X3 produseres av Magna Steyr i Østerrike.
Nye X3 blir neppe så mye større enn dagens modell, men den blir mer påkostet og eksklusiv for å møte økt konkurranse. Først og fremst snakker vi da om Audi Q5 og Mercedes GLK.
Her er bilen knipset under testing på Nürburgring, for selv om nye X3 skal bygges i USA, foregår det meste av utviklingsarbeidet i Tyskland.
Regn med en miks av effektive drivlinjer for bensin og diesel. Se ikke bort fra at en hybridutgave også blir tilgjengelig – en produksjonsklar utgave av Vision Efficient Dynamics som vi møtte i Genève våren 2008 kanskje?