-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er BMW M8 Cabriolet
Det nærmer seg lansering av BMW 8-serien. Her er våre første bilder av M8 Cabriolet.
Vi fikk den servert som konseptbil på Villa d’Este og har vist spionbilder av coupéen og racerbilen med betegnelse M8 GTE som skal delta i WEC-mesterskapet, inkludert Le Mans, neste sesong.
I dag kan vi for første gang servere bilder av den åpne toppmodellen – BMW M8 Cabriolet.
M8-modellene har større luftinntak enn sine mer moderat motoriserte søsken, og selvsagt preger de obligatoriske, doble M-eksosrørene begge sider av hekken.
Motoren i M8 blir en 4,4-liters twin turbo V8 – en oppspritet utgave av den som sitter i den nylig avslørte M5. M xDrive-systemet som lar sjåføren velge mellom for- og firehjulsdrift vil også bli hentet herfra.
Autocar har intervjuet sjefen for M-divisjonen, Frank van Meel som forteller at den vanlige 8-serien og M8 er utviklet parallelt.
Han sier ingeniørenes viktigste oppgave var å sørge for at den vanlige 8-serien ikke ble for sporty, siden de ønsket at M8 skulle medføre et klart trinn opp på stigen. Dessuten er det jo ikke alle 8-seriekunder som ønsker en bil som er så sportslig som M8.
– Vi ønsker å være tydelige med posisjonering av denne bilen. Den skal stå på øverste trinn i modellporteføljen vår, og vi har foreløpig ingen planer om noen ny modell som skal toppe denne, sier van Meel til Autocar.
Dermed kan vi ta for gitt at M8 får høyere effekt enn M5s 600 hester. Når M8 Coupé og Cabriolet kommer på markedet i 2018, vil de trolig posisjoneres som direkte konkurrenter til Mercedes-AMG S63 Coupé og Cabriolet – biler som koster drøyt to millioner kroner.