-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Til minne om gammel stolthet
SPIONBILDER: At BMW M feirer 50 år skal ikke gå upåaktet hen. Her er en spesialmodell som skal bygges i meget begrenset opplag.
Vi har allerede møtt en rekke høydepunkter i forbindelse med feiringen, som nye M3 Touring og M4 CSL, og det kommer også en M3 CS, en helt ny M2 og en eksklusiv SUV-modell som kun skal selges i M-utførelse.
Men bilen med den fargerike kamuflasjen her blir sjelden kost og skal sende tankene tilbake til spesialutgaven av BMW 3.0 CSL som ble lansert i 1972. Vi møtte 3.0 CSL Hommage konseptet i 2015, men den ble aldri noen produksjonsmodell.
Spesialmodellen er basert på M4 CSL men får en helt ny front som er rundere og utstyrt med spesielle lykter, grill og panser. Hekken er også spesiell, fra takspoileren og hele veien ned. Utvidede skjermbuer gir plass til større hjuldimensjon.
Karosseriet er bygget i karbonfiber for å bli så lett som mulig – vesentlig lettere enn M4 CSL som allerede er barbert ned til 1625 kg.
Under panseret sitter en twin-turbo 3,0-liters rekkesekser som ifølge ryktene vil få nærmere 600 hestekrefter. Det antydes null til hundre på 3,5 og toppfart på 320. Bilen leveres med 6-trinns manuell girkasse i stedet for den 8-trinns automaten M4 CSL er utstyrt med.
Dersom tennene dine løper i vann, så antydes det en prislapp på 750.000 euro pluss avgifter, og selv om du har pengene i hånden er det nok allerede for sent – de 50 eksemplarene som skal bygges har nok allerede funnet sine eiere.