-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Tekniske data
Sikkerhetsmangler
Brava oppnådde to stjerner (av fem) i NCAPcrashtesten i 1998, men var ikke langt unna tre stjerner, noe som var et middels resultat den gang. Den manglet sideputer, men greide ikevel kravene ved sidesmell. Svak arosseristruktur betydde stor deformasjon av kabinen. Fordører og forstolper ble deformert, og fotrommet ble mye skadet. Føreren ble utsatt for middels skadenivå. Bilen hadde bare en kollisjonspute i starten, men de mer påkostede utgavene fikk fort to. I 1999 hadde alle to puter, og i 2000 kom sideputer. Grunnversjonene hadde ikke ABS-bremser før i 1999.
Bravo/Brava 1996
Motor: 1.4/80 hk: 170 km/t. 0-100 km/t: 13,9 sek. 0,80 liter/mil.
1.6/103 hk: 180 km/t. 11,5 sek. 0,83 liter.
1.8/113 hk: 190 km/t. 10,3 sek. 0,84 liter.
Lengde/bredde/høyde: Bravo: 403/176/142 cm. Brava: 419/174/142 cm.
Akselavstand: 254 cm.
Bagasjevolum: Bravo: 280-1030 liter. Brava: 380-1165 liter.
Vekt: 1035-1190 kg.
Fra år til år
1995: Bravo/Brava lanseres i september.
1996: Kollisjonspute for passasjer.
1998: Ny 1,2-liter med 80 hk. 173 km/t. 0- 100 km/t: 13,0 sek. 0,69 liter/mil.
1999: To kollisjonsputer og ABS på alle utgaver. Bedre forseter.
2000: Fire puter. Klima standardutstyr.
2001: Bare 1.2-utgaven blir igjen.