-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nye navn på gammelt jern
Det kan virke som om GM gjør en helt ny innsats på minivan-området. Hvem har hørt om Uplander eller Terraza for eksempel? Det det dreier seg om er imidlertid stort sett bare nytt navn på gamle kjente.
Resultatet, vil de gjerne ha deg til å tro, er en flokk nye modeller som skal konkurrere sterkt i USAs 1,1 millioner store minivan marked. De kommer sikkert til å konkurrere, med sin 3,5 liters 200 hester V6 motor og lange akselavstand der du kan velge mellom for- eller fire-hjulsdrift.
Så når, eller hvis, du hører om Buick Terraza eller Saturn Relay så er de ikke akkurat nye heller, men det er nytt at disse merkene også får lov til å sette etiketten sin på denne modellen. Pontiacs bidrag skal fremdeles hete Montana SV6 mens Chevrolet Venture blir Chevrolet Uplander.