-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Åpner C-Klassen
Fra midten av året vil C-Klasse-familien bli enda større. Med noe som er enda mindre. Inni i hvert fall. En C-Klasse cabriolet.
Den første skissen av en av Genève-nyhetene har begynt å sirkulere. Den viser den nye åpne C-Klassen bakfra, og bekrefter at her går Mercedes for stofftak. Litt ektere enn et metall-lokk.
Og stort mer vet vi ikke. Bortsett fra at den altså skal supplere den splitter nye coupéen og være med på å gjøre kompakt-Mercedes til en ganske all-inclusive opplevelse.
Det vi tydelig ser på denne skissen er at sidespeilene er flyttet til dørene. Lokket over kofferten virker bredere og lavere, hekken har fått noe S-aktig over seg, og det hele virker som litt bredere sporvidde, eller i hvert fall har det skjedd noe som gjør at den virker lavere mot bakken.
Og – men det behøver jeg vel ikke presisere – den nøyer seg med to dører.
Flere varianter
Det har lenge vært snakk om denne modellen, vi har vist spionbilder, og det er en åpen hemmelighet at den med tiden også vil kommer i en AMG-versjon.
Da snakker vi C 63 med V8 og 450 hk og sikkert mye mer gjort med opphengning og bremser. Men man kan nok også regne med en C43 variant med ca. 400 hk.
Men i første runde: det vanlige motorprogrammet som strekker seg fra 156 til 333 hk, tilsvarende utvalget du finner i C Coupé, med masse valg mellom de med tennplugger og de som bare har glødeplugger. Pluss fullt assistent-program, selvfølgelig.
Og det støtteprogrammet inkluderer den finten jeg er så imponert av: den som gir deg et akustisk halvsjokk når bilen har fastslått at nå er ikke smellet til å unngå – slik at du allerede delvis har vendt deg til kollisjonsstøyen.
Tyske spekulasjoner går på at denne versjonen kommer til å koste 4.000 euro mer enn basis-sedanen.