-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er neste generasjon C-Klasse
Her er neste generasjon C-Klasse ute og tester i lett kamuflert form.
Det er ikke mer enn et års tid siden modellen fikk en teknisk oppgradering hvor det viktigste argumentet for Norge var at den ladbare hybriden, som står for majoriteten av salget, fikk vesentlig økt elektrisk rekkevidde. I praksis rundt 50 kilometer.
Bilen som er knipset her skal trolig på markedet sent neste år som 2022-modell.
Femte generasjon C-Klasse blir ny fra topp til tå, med avanserte hybride drivlinjer – både milde og ladbare – og avanserte autonome egenskaper derivert fra den nye S-Klassen.
Viktigste konkurrenter blir Audi A4 og BMW 3-serie. Dette er fortsatt viktige modeller for de tre erkerivalene, men denne bilklassen har tapt mye terreng til SUV-er de senere årene.
Mercedes går stille i dørene når de fornyer sine modeller, og likheten mellom C- og E-Klasse er slående. Neste C-Klassen blir en evolusjon på dagens modell, snarere enn en revolusjon med hensyn til design og format.
C-Klassen skal bygges på en revidert utgave av MRA-plattformen (for bakhjuls og firehjulsdrevne biler) som gir bedre muligheter for elektrifisering, blant annet med 48V-system. Plattformen skal også benyttes for neste generasjon GLC.
Ifølge Autocar vil toppmodellen fra AMG, C63 bytte ut V8-motoren med en hybridisert 2,0-liter med over 500 hestekrefter.
Som forgjengeren vil også neste generasjon C-Klasse komme i fire karosseriformer – som sedan, stasjonsvogn, coupé og cabriolet.
Men i tillegg skal den som E-Klassen lanseres i en ny All Terrain utgave som blir en direkte utfordrer til blant annet Audi A4 Allroad og Volvo V60 Cross Country – en stasjonsvogn med ekstra bakkeklaring og off-road-elementer.
Nye C-Klasse vil tilbys med et utvalg bensin- og dieselmotorer, med mildhybrid og plug-in teknologi. Kanskje klarer de å tøye den elektriske rekkevidden ytterligere.
Mercedes vil tilby det siste innen elektroniske hjelpemidler i C-Klassen, inkludert semiautonome egenskaper som gjør at du kan slippe rattet over lengre perioder og fjernstyre bilen inn på en trang parkeringsplass ved hjelp av nøkkelen eller en app.