-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Elbiler tilbakekalles
Mitsubishi tilbakekaller om lag halvparten av alle i-Miev de har produsert. Årsaken er potensielle bremseproblemer.
Automotive News Europe melder at Mitsubishi Motors Corp. tilbakekaller 14.700 elbiler grunnet problem med bremsene som er unike for disse bilene.
Det skal dreie seg om 8.900 i-Miev solgt for det meste i Europa, en del av dem som Citroën C-Zero og Peugeot iOn.
Totalt har Mitsubishi produsert 27.200 av i-Miev, så det er en betydelig andel som nå må inn for sjekk.
Bilene kan ha feil på en elektrisk pumpe som presser luft inn i bremseforsterkeren, tilsvarende en servopumpe på konvensjonelle biler. Dette kan forårsake at bremselengden blir lengre enn den skal være.
Det er ikke meldt om ulykker i forbindelse med den potensielle defekten, og den skal ikke forårsake brannfare.
Bileierne vil bli tilskrevet for å få pumpen byttet ut, en jobb som vil ta cirka en halv time.
Norge er et av verdens største markeder for elbiler, og her er det til sammen solgt drøyt 3000 av de aktuelle modellene de to siste årene – rundt en tredel av bilene som er solgt i Europa.