-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ikke lett å se C4
Du må vente til neste høst for å se den nye Citroën C4 in natura, men de første eksemplarene ruller allerede på veien. Godt innpakket, som du skjønner av disse bildene.
Nå som modellene over og under er fornyet, er det C4 som står for tur. Men den skal ikke debutere før neste høst, så derfor er de første prototypene som nå kjøres godt innpakket.
LES: Endelig en C3
Sjefen for produktutvikling hos Citroën, Vincent Besson, har fortalt media at neste generasjon C4 blir lettere og får mer effektive drivlinjer enn dagens modell.
Da han holdt sin presentasjon i Frankfurt nylig, røpet Besson også at nye tresylindrede motorer var aktuelle for neste C4.
LES: Kraftig løft med C5
LES OGSÅ: Citroën C5 versus c5
Vi vet jo fra tidligere at PSA jobber med dieselhybride drivlinjer som et annet alternativ for å kutte utslippene.
Hybride drivlinjer skal imidlertid være mest aktuelle for de større modellene til Citroën, mens småbilene kan få fornuftige utslippsnivåer uten å gå så drastisk til verks. Det skal kompakte diesel- og bensinmotorer sørge for.