-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Citroën C5 Aircross Concept
Forsmak på ny elektrisk SUV
Citroën avduket sitt C5 Aircross-konsept i Paris. Til tross for at den fortsatt er et konsept, har den mer enn 95 prosent felles med produksjonsbilen som kommer til Norge mot slutten av neste sommer.
Konseptet kombinerer det enkle med mye plass og stramme linjer for å skape en svært effektiv SUV. I et segment hvor aerodynamikk ofte er en utfordring, benytter C5 Aircross-konseptet flere smarte grep for å øke effektiviteten.
Med god plass introduserer C5 Aircross-konseptet en ekte «kokong på hjul», spesielt designet for familien.
Satser på SUV
Etter avdukingen av C3 Aircross i våres bekrefter Citroën sin strategi i SUV-markedet med debut av C5 Aircross-konseptet som en indikasjon på merkets kommende SUV i C-segmentet.
Konseptet viser et merke som er i full fornyelse, med et utvalg tilpasset behovene til kunder som ser etter en SUV med romslig interiør, komfort og høy praktisk nytteverdi for familier.
I et konkurransepreget SUV-marked presenterer Citroën en kraftig, dynamisk design som skiller seg ut. Fronten er formet vertikalt for å fremheve Citroëns nye logo og gir bilen et inntrykk av styrke og flyt.
Dekker familiebehovet
Med en lengde på 4,65 meter og en høyde på 1,66 meter, kombinerer bilen slanke linjer med kraftfulle skuldre som skaper en balanse mellom eleganse og energi. God plass til passasjerer gir tydelige signaler om at dette er en bil designet for familier, som trenger plass til bagasje og fritidsutstyr.
Fronten har en ny trepunkts lyssignatur, som gir bilen et bredt og moderne uttrykk. Den bakre delen har fått et hevet sort felt på bakluken, og Citroën Light Wings-baklysene er designet for å optimalisere luftstrømmen.
C5 Aircross-konseptet avslører nye proporsjoner og innovasjoner som skal gi god komfort og funksjonalitet. Det indre miljøet er designet som et lounge-område for opptil fem personer. Flere detaljer vil bli avduket nærmere lansering.