-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Sorti med salutt
Cadillac CTS er blant de moderne amerikanerne jeg liker best. Spesielt når den kommer i en heftig V-serie utgave.
Cadillac CTS fins i tre karosseriformer, som sedan, stasjonsvogn og coupé. Og alle leveres i en V-serie som innebærer masse muskler og et raffinert utseende.
LES: Vårt førsteinntrykk av CTS-V stasjonsvogn
I fjor høst ble en ny generasjon CTS lansert, riktig nok bare som sedan i første runde, men vi kan regne med å se ny stasjonsvogn og coupé i nær fremtid.
For å markere generasjonsskiftet presenterer Cadillac nå en spesialutgave av CTS-V Coupé som skal bygges i et begrenset opplag på 500 eksemplarer.
Motoren er en kompressormatet 6,2-liters V8 med 556 hestekrefter som er fintunet etter mange runder på Nürburgring. Blant utstyret inngår Magnetic Ride chassiskontroll og Brembo bremseanlegg.
Interiøret er holdt i sort med røde kontrastsømmer, med seter fra Recaro, metallpedaler, mørkt treverk og ratt kledd i semsket skinn.
Eksteriørt skiller bilen seg ut med sort bikubemønster i grillen, silkematte felger og røde bremsecalipere.
Neste generasjon CTS V-serie er under utvikling og skal debutere i løpet av neste år, lover Cadillac.