-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Har skaffet lokale i Oslo
Cadillac Vistiq – på vei til Norge?
Cadillac fortsetter utrullingen av sine batterielektriske. Og med en jålete flagship-store i Oslo sentrum er det kanskje muligheter for at den nye Vistiq også kommer til Norge.
Det eneste vi egentlig vet, eller kan lese, om denne bilen er at den skal posisjoneres mellom Lyriq og Escalade.
“Additional VISTIQ details, including available features and pricing, will be released next year” skrev GM i midten av desember.
Da snakker vi om noe mellom $ 60.000 og $ 130.000 i amerikanske priser for den siste batterielektriske modellen Cadillac presenterte i fjor.
Ultium-plattformen, selvfølgelig, akkurat som Optiq, Blazer og Silverado i el-versjoner og Hummer EV. Hondas Prologue SUV og Acura ZDX bygger også på samme plattform.
Bare Optiq er forresten utstyrt med en pressetekst som lover «inspirerte dynamiske egenskaper» som vil appellere til globale luksus-klienter.
Men det vi venter mest spent på nå er en melding om hva GM egentlig vil med lokalene de har overtatt etter Norges eldste Makker-sjappe.
Jeg ser for meg Cadillac-kunden komme inn der, hånd i hånd med to barnebarn og stolt fortelle at «det var her det startet. Her flippet jeg burgere i mange år, og sparte hver krone».