-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Camaro utfordrer Mustang GT
De fem siste årene har Ford Mustang GT500 dominert det amerikanske muskelbilmarkedet. Nå får den snart konkurranse fra Chevy.
Det er en Camaro Z/28 som her er fersket under testing. Chevrolet legger ikke skjul på at dette er bilen som skal utfordre den populære muskelbilen Mustang GT500.
Selv om bilen er godt kamuflert ser vi at den får mye større luftinntak og dypere frontspoiler enn en vanlig Camaro.
I profil ser vi at bilen er utstyrt med seriøs hjulutrustning – 20-tommers felger og Goodyear Eagle F1 Supercar G:2 dekk bør sørge for bra med grep.
Bremsene ser ut til å være de samme som Cadillac benytter i sine muskuløse CTS-V-modeller.
LES OGSÅ: Drømmereprise: Shelby Mustang
Hekken er utstyrt med doble eksosrør på begge sider, og den amerikanske fotografen beskriver musikken fra disse ”nothing short of unholy!”
Integrert i bakfangeren sitter også en diffusor som skal øke marktrykket ved høye hastigheter. Den samme funksjonen har en gedigen hekkspoiler som er fjernet på disse bildene.
Under panseret sitter en GM LSA-motor, en 6,2-liters kompressormatet V8. Det bekreftes av både scoopet på panseret og av det fantastiske lydbildet fotografen beskriver.
Det er sannsynlig at Camaro Z/28 debuterer på en av de store amerikanske bilutstillingene som snart avvikles – Los Angeles i november eller Detroit i januar. I LA skal jo også den åpne camaroen debutere.
LES OM: Ny Camaro Cab
Bildene av den gule bilen avslører noen små endringer sammenlignet med en ordinær Camaro, som nye speilhus og LED i baklyktene. Sistnevnte minner jo mest om to par solbriller.
Men siden bilen debuterte for et års tiden siden, og denne bilen er helt umaskert, kan det også være at dette er en eksportmodell for et eller annet marked.