-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Castagnas nye leketøy
En skikkelig strandløve
Castagna har laget strandbiler før, de. Nå har de tatt Fiat-versjonen av Citroëns AMI og bygget en Spiaggina – i to størrelser.
På de nye modellene er det ikke så mye spørsmål om hva du får, som hva du ikke får.
Du får for eksempel ikke noe tak, og takstolpene bak er også fjernet.
Ikke får du noen dører heller, men du kan få et soltak, en slags parasoll, som ekstrautstyr. Utført i badestrandriktig blå- og hvit-stripet canvas.
Så får du masse trevarer på innsiden og du får mye aluminium – og bak setene er det en liten varelageravdeling. Et slags lasteplan med snekkerarbeid som gjør at du får assosiasjoner i retning av Rolls-Royce Boattail.
Det er i denne enden Castagna har lagt ned litt mer innsats enn det de har arvet fra de klassiske 500 Jolly Spiaggina. De kan nemlig levere en utgave der rumpa er forlenget med 30 centimeter.
Plutselig blir det reelle fraktmuligheter her.
Ekte strandløve
Men ytelsene er som man kan regne med. 6 kW fra motoren som drives av et batteri på 5,5 kWt får deg ikke særlig langt særlig fort. Men det gjør den jo til en virkelig ekte italiensk strandløve.
Slike som tar seg fantastisk ut, og som har super stil på de første fire svømmetakene, men så punkterer helt og lar det bli med det.
For en gangs skyld går det an å snakke om hvor mye dette koster, uten å rødme.
Du må ta med deg en opprinnelig AMI (eller en Fiat Topolino) og så må du betale 35.000 euro for den med den lange hekken.
Går du for den korte, koster det € 10.000 mindre. Som måler 255 cm, mindre enn en gammel Smart ForTwo, men kort nok til at du kan ta sjansen og sette den på tvers når du skal kaste anker.
Med baugen ut og rattet på babord side. Og se nå opp for Kardinal Øst med tre hvite hurtigblink i hver gruppe.