-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Avslørt: Hot nytt fra Porsche
Cayenne har betydd svært mye for Porsches volumvekst de siste årene. Nå får prestisjemerket snart enda bedre kort på hånden.
Ingen mini
Denne bilen er av flere medier omtalt som en lillebror til Cayenne. Enkelte har til og med gitt den navnet Roxster for å trekke assosiasjoner til merkets minste sportsbil.
Men Porsche selv dementerer at de tester en lillebror til Cayenne og benekter også konkrete planer om noen slik modell i nær fremtid.
Så hva er det da spionfotografene har tatt bilder av? Carparazzi mener å ha funnet svaret: Dette er neste generasjon Cayenne.
Originalen, som ble utviklet sammen med søstermodellen VW Touareg, har vært på markedet siden 2002 og begynner dermed å nærme seg satt alder. Dessuten har mange av konkurrentene dukket opp med nye utfordrere de seneste årene.
Porsche-press
Sentrale kilder hos Porsche avslører at de gjerne vil ha en ny Cayenne på banen tidlig i 2010, men hos VW er en ny Touareg ikke planlagt før tidligst andre halvår 2010.
Men etter som Porsche får stadig større kontroll over VW, spørs det om ikke VW-sjefene må danse etter pipa til Porsche-sjef Wendelin Wiedeking i dette tilfellet.
Allerede i januar 2006 gjorde Wiedeking det klart for VW-styret at han ønsker å speede opp utviklingen av en ny Cayenne på grunn av frykten for at SUVer går en skummel fremtid i møte med stigende oljepriser og økt søkelys på miljø.
Det eneste vi med sikkerhet kan si om nye Cayenne, er at den får langt mer drivstoffgjerrige drivlinjer og at både hybrid og diesel kommer på programmet. Så tidlig som i 2010 dersom Porsche får viljen sin.