-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Camaro viser muskler
Chevrolet Camaro har til stadighet vært observert i forskjellige miljøer i USA. Men nå er den også kommet til vårt kontinent.
Drøm blir virkelighet
Høsten 2006 ble det besluttet at Camaro skal gjenoppstå.
Den sagnomsuste muskelbilen er foreløpig bare vist som konsept – en lukket utgave på Detroit-utstillingen i 2006 og en cabriolet året etter. Men den dukker til stadighet opp forskjellige steder på det amerikanske kontinentet – i det siste nærmest usminket og klar.
Her er Camaro Cabriolet Concept
Denne bilen kom Carparazzi over mens den gjennomgikk tøffe tester på Nordsløyfa ved Nürburgring. De store 21-tommers felgene gir godt innsyn til bremsecaliperne som på denne bilen kommer fra Brembo – noe som kan tyde på at det blir en aktuell option.
Tradisjonell
Og gode bremser kommer godt med. Vi snakker jo amerikansk muskelbil i tradisjonell forstand, og da hører det selvsagt hjemme med en 6-liters V8 under panseret.
Men så moderne er motoren at den kutter ut deler av sylinderrekkene under uanstrengt cruising for å redusere forbruk og dertil hørende utslipp.
Vi tok et foreløpig farvel med Camaro i 2002
Om bilen får stiv bakaksel slik den har hatt i tidligere generasjoner eller en mer moderne uavhengig bakhjulsopphengning er foreløpig uvisst.
At den australske GM-armen, Holden, står for utviklingen, lover bra. De har jo tidligere gjort kunststykker som Monaro og Pontiac GTO.
Her kan du lese om Holden Monaro
At Camaro også kommer til Europa og Norge, er allerede besluttet - og her vil den bli håndtert av organisasjonen som normalt selger Chevrolet made in Korea. De regner med å selge ti slike når bilen kommer på det norske markedet en gang i 2009 eller 2010.
Europa-debuten kan etter de mest optimistiske røster skje allerede på høstens Paris-utstilling. Vi har med andre ord noe å glede oss til.