-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Chevy skal på banen
Chevrolet har i dag kunngjort at de vil satse på WTCC. Gjennom tett racing skal de hente nye kunder på de fleste kontinenter.
Chevrolet-navnet er allerede godt etablert i Nord- og Syd-Amerika, Asia og Stillehavsområdet samt Syd-Afrika og blir neste år å finne også i Euopa. Modellen som skal benyttes i mesterskapet er en Lacetti sedan, kjent hos oss som Daewoo Nubira, som blir preppet og gjort racingklar av det britiske selskapet RML. Mannen bak selskapet, Ray Mallock, var tidligere ansvarlig for Nissans racingsatsning og er svært erfaren.
Da vi så oss om etter en passende plattform for å vise at Chevrolet er et verdensmerke, så vi raskt mulighetene som lå i FIAs WTCC, sier Eric Nève, ansvarlig for Chevrolets Touring Car program. Serien setter oss i stand til å konkurrere mot merkene vi sloss mot på markedsplassen samtidig som det gir de riktige kommersielle og PR-messige fordelene. Satsningen viser vår tiltro til produktene og Chevrolet som merke.
Den første prototypen skal etter planen rulles ut i desember for deretter å gjennomgå grundige tester på europeiske baner. Mesterskapets første runde skal etter planen kjøres på Monza i Italia den 10. april 2005.