-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Chevrolet går premium
GMs Chevrolet-stand på Seoul-utstillingen var full av racerbiler. Og en nye overklasse-sedan.
GM Daewoo Auto & Technology, også kjent som Chevrolet, fylte 2.500 kvadratmeter på bilutstillingen i Seoul – og det er mye det. WTCC raceren var der, Kalos og Gentra var der i racing-utgaver, og det var også en åpen to-seter der, G2X het den (bedre kjent som Opel GT hos oss), og bekreftet nok en gang at akkurat dette er noe GM begynner å få grep om for tiden.
Men selv den forsvant i støyen fra L4X. En 3 meters akselavstand, klasserekord i Korea, luksus-sedan, bygget på den samme arkitekturen som Park Lane i Kina. Og med den samme V6-motoren på 3,6 liter og med 258 hester ut til fem-trinns automaten.
Den er nok litt mer elegant enn de rene koreanske deltakerne i denne klassen, og hjulene er åpenbart lenger ut mot hvert hjørne enn hva de andre koreanerne har praktisert til nå.
Da den ble vist på utstillingen het det at dette var en Show-modell. Markedet for slike biler er imidlertid såpass stort i Korea at det er meget sannsynlig at GMs bokholdere klarer å gjøre en fornuftig forretningsplan for denne modellen.
Men det er kanskje ikke akkurat en slik modell den norske Chevrolet-importøren ønsker seg mest?