-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Chevrolet går premium
GMs Chevrolet-stand på Seoul-utstillingen var full av racerbiler. Og en nye overklasse-sedan.
GM Daewoo Auto & Technology, også kjent som Chevrolet, fylte 2.500 kvadratmeter på bilutstillingen i Seoul – og det er mye det. WTCC raceren var der, Kalos og Gentra var der i racing-utgaver, og det var også en åpen to-seter der, G2X het den (bedre kjent som Opel GT hos oss), og bekreftet nok en gang at akkurat dette er noe GM begynner å få grep om for tiden.
Men selv den forsvant i støyen fra L4X. En 3 meters akselavstand, klasserekord i Korea, luksus-sedan, bygget på den samme arkitekturen som Park Lane i Kina. Og med den samme V6-motoren på 3,6 liter og med 258 hester ut til fem-trinns automaten.
Den er nok litt mer elegant enn de rene koreanske deltakerne i denne klassen, og hjulene er åpenbart lenger ut mot hvert hjørne enn hva de andre koreanerne har praktisert til nå.
Da den ble vist på utstillingen het det at dette var en Show-modell. Markedet for slike biler er imidlertid såpass stort i Korea at det er meget sannsynlig at GMs bokholdere klarer å gjøre en fornuftig forretningsplan for denne modellen.
Men det er kanskje ikke akkurat en slik modell den norske Chevrolet-importøren ønsker seg mest?