-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fornyet Mountaineer
Mountaineer er en Mercurisert Ford Explorer som debuterte i 1998. Ikke akkurat noe storselger. Nå skal den selge litt bedre, håpes det, for den faceliftede utgaven debuterte i Chicago.
Jeg vet ikke hva som er den største nyheten på den nye Mountaineer. At de to bakerste setene er elektrisk drevet, slik at de kan slås ned fra førerplassen? Eller at bilen har fått stigtrinn, som folder seg inn under bilen, ute av syne, når de ikke er i bruk?
Det er ikke dumt at den uavhengige bakhjulsopphengningen er modifisert heller, slik at lastegulvet er blitt uvanlig stort, uten ujevnheter. Selv med alle tre seteradene oppe er det solid lasteplass her. Oppvarmet frontrute er sikkert bra i Detroit/Chicago området og en ny dobbel-dybde air bag reduserer sjansen for skader på små personer og barn.
Elektronisk hjelp er det også blitt mer av. AdvanceTrac stabilitetssystemet og et anti-roll system er med på listen.
Men spør du meg liker jeg vel best den nye fronten. Den gir nesten inntrykk av å inneholde en støtfanger som ikke tøver, men som mener alvor.