-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Også Mercury vil være hybride
Mercury lanserer sin Mariner Hybrid i Chicago. Dette blir en modell i begrenset opplag, men det spiller liten rolle så lenge den deler det meste med broder Ford Escape Hybrid.
Den var egentlig planlagt som 2007-modell men ble fremskyndet med et år grunnet økt interesse for hybrid teknikk i USA. Mariner Hybrid er en av fire nye hybridbiler Ford-gruppen skal lansere i løpet av de neste tre årene. Den kommer på markedet i Statene høsten 2005.
Drivlinjen består av en 2,3-liters firesylindret bensinmotor, to elektriske motorer som sørger for både motor og generatorfunksjoner, en elektronisk styrt CVT gearkasse og 250 D-size nikkel-metallhydrid batterier.
Bilen kan kjøre 4 mil i inntil
Modellen blir neppe å finne utenfor Nord-Amerika, og Mercury snakker om en årsproduksjon på beskjedne 1000 biler.