-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Høyttenkning: Chrysler Lancia
På Chrysler-standen i Detroit står det en elegant bilmodell med designlinjer som minner mye om italiensk penneføring på sitt beste, nydelig finish og moderne, skulpturerte frontlykter.
Modellen har ikke noe navn, og hvis du spør folkene på standen har de egentlig heller ikke noe svar. Et holdepunkt har vi imidlertid, grillen er umiskjennelig Lancia.
Så det nærmeste vi kommer en konkret modellbetegnelse er Chrysler Lancia, eller egentlig en Chrysler-merket Lancia, nærmere bestemt Lancia Delta med Chrysler-stjerne. ”A consentrate of evolution”, sier Lancia. Sikkert noe Chrysler kunne trenge...
LES OGSÅ: Chryslers store show
Betyr det at vi vil få se en Chrysler Lancia i fremtiden? Nja.. Noen har i hvert fall tenkt tanken i en slik grad at en amerikansk konsept-utgave av MPV’en Lancia Delta, med en del fancy elektronikk innvendig, pryder standen hos Chrysler – side om side med et par utgaver av Fiat 500.
Kanskje vil de små italienerne gjøre sitt inntog også på det amerikanske markedet. En av de to Fiat’ene har betegnelsen 500 BEV, en forkortelse som står for høyaktuelle ”Battery Electric Vehicle”.
Den andre er en 500 Abarth SS, med ubeskjedne 160 hester under det lille panseret.
Om store muskler er det som skal til for at Fiat 500 blir spiselig på det amerikanske markedet, er det ingen hos Chrysler som kan bekrefte. Vi velger å tro at de to småtassene kun er ”show-offs” på utstillingen for å markere tilhørigheten til Fiat.