-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Konklusjon
Som øyemagneter har de to bilene så ulik styrke som vel mulig, den ene frekk og oppsiktsvekkende, den andre gjennomført kjedelig. Hvis et særpreget utseende veier tyngst på vektskålen, er valget lett – det er bare PT Cruiser som kan tilfredsstille det ønsket. I tillegg til sitt utseende har PT Cruiser dessuten et behagelig hjuloppheng og en del fine interiørløsninger.
Premacy kan ikke slå i bordet med at noen snur seg etter den på veien. Den gir seg ikke ut for å være noe mer enn det den er, nemlig et fornuftig og funksjonelt transportmiddel. Hvis vi derfor lar fornuften bestemme, er det Premacys poengseier i disiplinene bagasjeplass, pris og forbruk som veier tyngst på vår vektskål. Dermed går vår totalvurdering denne gangen i retning av japansk fremfor amerikansk.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data