-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
C1 og 107 følger Aygo
Vi har allerede omtalt Toyotas Aygo unnfanget gjennom partnerskapet med PSA. Her er de to søsknene, Citroën C1 og Peugeot 107.
Peugeot-babyen har du også møtt her på BilNorge gjennom en serie avslørende bilder i god tid før den offisielle avdukingen i Geneve. Bilene skal produseres i Kolin i Den Tsjekkiske Republikk og utstyres med enten en 3-sylindret bensinmotor med 68hk eller en 4-sylindret dieselmotor som yter 54hk.
Førstnevnte kommer fra Toyota mens dieselversjonen leveres fra den franske partneren. Begge har 5-trinns manuell gearkasse som standard, men bensinutgaven kan som alternativ leveres med 5-trinns 2 Tronic (107) / Senso Drive (C1) gearkasse.
107 og C1 har en lengde på
Den eneste av de tre partnerne som klart har signalisert at bilen skal selges i Norge er Toyota. Markedet for så kompakte biler som dette er svært beskjedent, noe som i sin tid medførte at Harald A. Møller fjernet Lupo fra VW-programmet og at samme importør hevder at Fox fra Brasil er uinteressant.