-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kompakt MPV fra Citroën
Få er så flinke på flerbruksbiler, eller MPVer, som de franske produsentene. Citroën utvider snart sin store Picasso-familie med nok et medlem.
Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand C4 Picasso og C3 Picasso – det er ikke få modeller i denne kategorien Citroën har lansert siden den første modellen så dagens lys i 1999. Og suksessen har ikke uteblitt – siden den spede begynnelse er det solgt nesten tre millioner Picasso-modeller.
Nå utvider de familien med nok et medlem, og som en indikasjon på hva vi kan vente oss viser de Tecnospace Concept på Genève-utstillingen neste måned. De røper også at den skal realiseres i produksjonsutgave i løpet av høsten.
Det er snakk om relativt kompakte mål med en lengde på 443 cm, en bredde på 183 cm og en høyde på 161 cm. Det plasserer den på nivå med C4 Picasso. De lover et rommelig interiør og et klasseledende bagasjerom på hele 537 liter.
Bilen skal bygges på en ny plattform, EMP2, noe som betyr en effektiv arkitektur, lav vekt og gunstige utslipp, helt ned i 98 gram CO2 per kilometer.
Moderne teknologi skal sørge for maksimal komfort, blant annet styring av en rekke funksjoner via en 12-tommers berøringsskjerm.
Blant designelementene nevnes hi-tech hovedlys og 3D baklys som er inspirert av nyere konseptbiler og som blant annet har funnet veien til DS3 Cabrio.
Konseptbilen avdukes i Genève, og da får vi forhåpentligvis også mer konkret informasjon om den kommende produksjonsmodellen.