-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kompakt MPV fra Citroën
Få er så flinke på flerbruksbiler, eller MPVer, som de franske produsentene. Citroën utvider snart sin store Picasso-familie med nok et medlem.
Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand C4 Picasso og C3 Picasso – det er ikke få modeller i denne kategorien Citroën har lansert siden den første modellen så dagens lys i 1999. Og suksessen har ikke uteblitt – siden den spede begynnelse er det solgt nesten tre millioner Picasso-modeller.
Nå utvider de familien med nok et medlem, og som en indikasjon på hva vi kan vente oss viser de Tecnospace Concept på Genève-utstillingen neste måned. De røper også at den skal realiseres i produksjonsutgave i løpet av høsten.
Det er snakk om relativt kompakte mål med en lengde på 443 cm, en bredde på 183 cm og en høyde på 161 cm. Det plasserer den på nivå med C4 Picasso. De lover et rommelig interiør og et klasseledende bagasjerom på hele 537 liter.
Bilen skal bygges på en ny plattform, EMP2, noe som betyr en effektiv arkitektur, lav vekt og gunstige utslipp, helt ned i 98 gram CO2 per kilometer.
Moderne teknologi skal sørge for maksimal komfort, blant annet styring av en rekke funksjoner via en 12-tommers berøringsskjerm.
Blant designelementene nevnes hi-tech hovedlys og 3D baklys som er inspirert av nyere konseptbiler og som blant annet har funnet veien til DS3 Cabrio.
Konseptbilen avdukes i Genève, og da får vi forhåpentligvis også mer konkret informasjon om den kommende produksjonsmodellen.