-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ami Buggy blir virkelig
Det kan virke som om den eneste forskjellen på Buggy-konseptet av AMI One og produksjonsbilen, er at det fulgte mange flere bilder med pressemeldingen på den sistnevnte. Derfor skal du få den igjen.
Det var ved juletider Citroën viste oss bilder og video av en ganske tøff utgave av AMI One. Ikke dører, canvas-tak, offroad-tendenser i form av litt grovere hjul, militær-preg over fargevalget.
Nå sier fabrikken at den skal i produksjon, men bare i femti eksemplarer og de femti heldige får den levert på døra.
A pro pos dør – den bilen vi får se nå får en slags dør, akkurat som på en skrapet Jeep. Bare en stang der hvor toppen av vanlig bildør vanligvis befinner seg.
Nå sier imidlertid importøren til BilNorge at de skal gjøre en presentasjon på denne utgaven også til høsten. Så det er kanskje noe vi ikke helt forstår her.
Først et begrenset opplag på 50 og deretter et nesten ubegrenset opplag?
Jeg hadde mye moro med den opprinnelige modellen da jeg hadde den noen uker i Oslo for et år siden. Men det er ikke til å komme fra at mopedspesifikasjoner er i veikeste laget.
80 km/t hadde vært ideelt, da hadde den sluppet å være bare sjarmerende, men kunne deltatt i vanlig trafikk på like vilkår.
Jeg håper virkelig Citroën har en oppgradert versjon i kulissene.
Ellers er det jo liksom ikke noe vits i Buggyen heller. Nesten ingen hester og nesten ingen rekkevidde gjør den jo ikke særlig egnet for hobbyvirksomhet.
Men på den annen side – den er jo et designikon, så dersom det er nok for deg: Gønn på!