-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Type-R på ny Civic
Det er delte meninger om utseendet på nye Honda Civic, men de fleste er i alle fall enige om én ting: at det er spesielt. Enda mer spesielt blir det når Type-R kommer på markedet i 2007.
Konseptbilen som ble avduket av Formel 1-fører Jenson Button og Honda-president Takeo Fukui har to misjoner. For det første forteller den at en heftig utgave av Civic er på gang. Og for det andre viser den for første gang hvordan Civic vil ta seg ut i 3-dørsversjon.
Selv om den er et sjeldent syn i Norge, er forrige Type-R solgt i over 35.000 eksemplarer. Som for eksempel Golf GTI er dette en bil som dekker eierens daglige behov, samtidig som den er pakket med kjøreglede for den som ser gleden i å utfordre svingete landeveier. Den er også et yndet utgangspunkt for racingentusiaster som skal raskest mulig rundt en bane.
Hjertebank
Selv om skallet til nye Type-R er radikalt endret er hjertet i stor grad det samme. Som forgjengeren skal den utstyres med en i-VTEC turtallsmotor med doble kamaksler. Fra et slagvolum på 2,0 liter hentes det ut i overkant av 200 hester - uten hjelp av turbo eller kompressor.
Den nye Type-R skal stå klar våren 2007, men allerede innen utgangen av inneværende år vil en 3-dørs Civic i mer moderat utførelse være leveringsklar for Europa. Som sin 5-dørs slektning skal den produseres ved Honda UK Manufacturing i Swindon i England.