-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Måler krefter med de tøffeste
Honda har med seg en nesten umaskert Civic Type-R på Nordsløyfa for å teste den mot tøffe utfordrere.
Det er fortsatt nærmere et år til den sportslige Civic-modellen kommer på markedet, så det er egentlig overraskende at de tar med seg en nærmest umaskert bil på Nürburgring.
Der ble den observert sammen med fremtidige konkurrenter som Mercedes A 45 AMG, Renault Megane RS og VW Golf R – velkjente muskelbiler.
Nå har jo Honda selv allerede gitt klare indikasjoner på hvordan toppmodellen vil se ut gjennom konseptbilen de viste på Genève-utstillingen tidligere i vår, og det blir neppe store avvik når produksjonsmodellen lanseres neste vår.
Bodykit
Vi ser at testbilen har aerodynamiske detaljer av det mer ekstreme slaget – spesielle støtfangere, sideskjørt, skjermbuer og en markant bakving. Den har også en spesiell diffuser nederst i bakfangeren, samt to doble eksosrør og spesielle felger.
Under panseret sitter en 2-liters turbomotor som ifølge Honda «utvikler minst 280 hester». De har vært tilbakeholdende med konkrete tall, men spekulanter mener den kan få så mye som 320 hk.
I så fall er jeg redd den får så mye avgifter at den blir et ekstremt sjeldent syn på norske veier.