-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bedre Classic Car Show trakk flere besøkende
Stemningen er så god etter vårens Classic Car Show at det nå bare gjenstår å fastlegge datoen for neste års show.
Classis Car Show, ledet og eid av av smoking- og flosshattkledde Hans Hallbauer og Bjarne Reistad, er kommet for å bli også på Østlandet. Selv om det ikke foreligger offisielle besøkttall ennå, var trykket og stemningen på årets to messedager på Hellerudsletta nord for Oslo så bra, at det helt klart blir show også neste år.
– Målet vårt er jo å sette den norske klassikermessen på kartet sammen med de store og etablerte i Europa, sier Hans Hallbauer.
Classic Car Show handler om drømmer og minner. Det hele startet i Trondheim i 2015 med utspring i cars & coffee-miljøet og ble umiddelbart en suksess.
To år senere var det duket for CCS i Oslo med messehallene på Hellerudsletta som arena, men uten samme suksess som i Trondheim.
Bedre markedsføring og enda bedre show lokket langt flere til årets show, holdt i arenaen som i mellomtiden både er betydelig oppgradert og har skiftet navn til X Meeting Point.
Og til alle dere som ikke fikk oppleve de 300 kjøretøyene fordel på 20.000 utstillingskvadratmeterne, her følger noen smakebiter.