-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Teaser fra Renault Sport
Neste generasjon Renault Clio skal på markedet våren 2006. Det minner Renault oss om via en heftig innpakket sportsutgave.
Konseptbilen Renault skal vise i Frankfurt formelig oser potens og kjøreglede. Den skal på sikt ta over markedet for dagens Clio Renault Sport 2,0 16V, og da kan den i alle fall ikke være mindre heftig enn denne entusiastbilen som byr på 169hk og en akstid til 100 på 7,3 sekunder. Noen data får vi foreløpig ikke, men vi får vite at Renault har til hensikt å montere inn en tilsvarende motor, en normalt pustende 2-liter med 16 ventiler.
Hva de derimot fremhever er bilens aerodynamiske detaljer som for første gang i denne klassen inkluderer et gulv som skal suge bilen til bakken uten bruk av en stor, skjemmende hekkspoiler. Kombinert med skjørt som omkranser hele bilen, skal dette gi Clio Renault Sport et eksemplarisk veigrep.
For å fylle ut hjulbuene er konseptbilen utstyrt med 18-tommers spesialfelger med innslag av den sporty røde lakkfargen. Dekkene er i dimensjon 215/40 R18 og skjuler delvis Brembo perforerte bremseskiver (330mm foran og 280mm bak) og rødlakkerte kalipere.
Lufteventilene bak forskjermene er der ikke bare for å slippe ut varm motorluft, de sørger også for å redusere turbulensen rundt bilen.
Også interiøret bekrefter bilens egenskaper. Viktigste materialer er krom, aluminium og lær og et panorama soltak sørger for godt med lys til de fire ombordværende som får plass i hvert sitt sportssete.