-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Spesial på Spesialen
For to år siden lanserte Renault en spesialutgave av Clio i begrenset opplag. Det var tydeligvis en suksess, for nå kommer en spesial på spesialen.
Renault Clio R.S. 220 EDC het den spesielle modellen som ble avduket på Genève-utstillingen for to år siden.
Sammenlignet med en «vanlig» Clio R.S. EDC var argumentet 20 ekstra hester, 40 Newtonmeter høyere dreiemoment, et mer sportslig oppsatt chassis og en del spesialutstyr.
Med 220 hestekrefter og 280 Newtonmeter fra en 1,8-liters turbomotor lover Renault en akstid på 6,6 sekunder og en toppfart på 235 km/t.
Fra stillestående kommer du med gassen i bånn 400 meter på 14,5 sekunder, og du har passert den første kilometeren etter 26,4 sekunder.
Det begrensede opplaget, de sier ikke hvor mange, er nok utsolgt for lengst, for nå kommer nok en spesialutgave med tilsvarende tekniske data, men i en ny fargekombinasjon.
Den heter rett og slett Clio R.S. 18, oppkalt etter årets F1-bil, og er inspirert av Renaults klassiske Formel 1-farger, gult og sort.
Heldigvis omvendt proporsjonert i forhold til F1-bilene, her er det sort som dominerer mens gule innslag frisker opp det hele.
Bilen kommer på markedet i løpet av første halvår, sier Renault. Kanskje jeg er heldig og får se den når jeg skal på bane og kjøre Megane R.S. om noen uker?