-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Klassisk oppskrift
Barchetta-tanker hos Nissan
Barchetta er det navnet italienerne bruker på de aller magreste toseterne sine. «Liten båt» betyr det, og når du ser de små bilene som lyder navnet, forstår du hvorfor.
Også Nissans nyeste konseptbil har forstått poenget. Den er så mager at du kan se gjennom den: der grillen pleier være, er det bare en stor lufteåpning som ender i en tilsvarende åpning oppe på panseret.
Aerodynamikk eller for tørking av finere klesvask?
Lys-tricks
Hjulene er utstyrt med optiske lys-tricks – når de tennes ser det ut som om hjulene ikke har noe nav – men er åpne tvers gjennom. Baklyset har også fått en annerledes 3D-virkning der det ser ut som en planke som henger i løse luften.
Bilen ble egentlig vist for et par år siden i ren digital versjon, sammen med bl.a. en pickup og en crossover.
Det er egentlig lettere å ta den alvorlig nå, som den er bygget. Selv om det ikke er gitt noen tekniske data, er det lett å se for seg at noe så kompakt og lett blir bygget slik at ord som kjøreglede og kjøreegenskaper får en viss betydning igjen.
Widescreen
Det er også lett å se for seg at det bygges en skjerm i hele bilens bredde, i stedet for dashbord, slik at det også blir god plass til gaming på fritiden.
Det finnes et pedalsett og et slags ratt i denne bilen, men det er ikke autonomi som dominerer her.
Tvert imot, nesten.
Nissan sier at de ønsker å gi «åpent»-begrepet et helt nytt innhold, og at bilen skal by på en ny kjøreopplevelse «med stabilitet og komfort, tight handling og et minimum av krengning».
Det er kjent at Nissan planlegger en batterielektrisk utgave av GT-R, men det ser ut til at denne befinner seg mange etasjer under den.
Da denne opprinnelig ble vist digitalt i 2021, var det under motto: «Nissan Ambition 2030».
Vi kan jo håpe.