-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Europa-debut for Honda CR-V Hybrid
Kort etter lanseringen av nye Honda CR-V følger nå en utgave som kan bli ekstra interessant for Norge.
For første gang lanserer Honda en hybrid SUV på det europeiske markedet. Vi har omtalt den noen ganger før, for CR-V er lansert i både Amerika og Australia før den fant veien til Europa.
Her kan du lese vår prøvekjøring av nye Honda CR-V
En gledelig nyhet er at CR-V Hybrid kan leveres med både forhjuls- og firehjulsdrift. I begge tilfeller har den hybride drivlinjen en effekt på 184 hestekrefter og maks dreiemoment på 315 Newtonmeter.
Når Honda sier den er testet etter «den nye NEDC-metoden» går jeg ut fra at de mener WLTP omregnet til NEDC2 siden bilen lanseres etter at de nye reglene trådte i kraft.
Modellen med forhjulsdrift har da et snittforbruk på 0,53 liter på mila, tilsvarende et CO2-utslipp på 120 gram per kilometer. Varianten med firehjulsdrift har et målt forbruk på 0,55 og CO2-utslipp på 126 g/km.
Honda kaller hybridsystemet i-MMD, og det veksler automatisk mellom tre modi – EV Drive, Hybrid Drive og Engine Drive – for å optimalisere både ytelser og utslipp.
Honda oppgir ikke kapasiteten på batteripakken, men den er ikke ladbar så vi snakker nok om en marginal rekkevidde på ren eldrift. Men snittforbruket er det lite å utsette på - det ligger på nivå med det Toyota oppgir for sin nye RAV4 Hybrid.